rkwelhef9p21o3802o3lm

Jag blir äcklad seriöst nu
jag förstår inte hur hon kan förtrolla bra folk med sin snuskigt patetiska falskhet

Jag kan bara inte förstå att någon som egentligen inte känner henne
kan säga 'jag älskar dig' och jag har kännt henne för länge
 för att någonsin älska henne igen
och det där 'igen' ordet får mig att skämmas

där fick ni mitt erkännande jag kanske älska henne förut och jag skäms!
Någon som ljuger så att dom tror dom själva
det är fan idioti.

och ni får säga 'eh du är bara avundsjuk'
ni får slå ner mig om ni älskar henne så mycke
men fy fan jag tror jag dör
visst att det kan ta emot

va med henne och älska henne hur mycke ni vill
det kommer bara inte få mig att tycke bättre om er
ni behöver bara vänta och se
men jag har varnat er

jag skriver säkert massa fel nuu
Men jag pallar inte bry mgi
jage trött
    o förbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0