Now I'm running down the road trying to stay up somewhere in her head

Jag och Klara ska spela lite runt stan imorgon för att tjäna ihop pengar till Way out West biljetter. Kan tyckas töntigt, löjligt, onödigt, men för oss (mig) är det allt jag vill just nu. Att se någon spela live ger en sån jävla kick, speciellt musik man verkligen tycker om. Och musik är verkligen det viktigaste i mitt liv, och att spela musik för att få se andra spela musik känns ganska naturligt. Dock tycker jag att det är ganska jobbigt att ställa sig på gatan och spela, men egentligen utsätter man sig för samma sorts exponering, eller vad man nu kan kalla det. Men, fan, jag ska på den här festivalen, så jag skiter i om det är jobbigt ibland.

Kommentarer
Postat av: martina

besök gärna min blogg =)

http://smilin.blogg.se

2008-07-22 @ 13:58:48
URL: http://smilin.blogg.se/
Postat av: ida

JA DU SKA PÅ WAY OUT WEST!!!!!!!! O TRÄFFA MIG DÄR OCKSÅÅÅÅ

2008-07-23 @ 10:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0