Jag vill ha kärlek

Jag vill att det ska vara besvärligt; jag vill riskera mitt liv för den. Jag vill ha den slags kärlek som väcker mig klockan 3 på morgonen. Jag vill ha kärlek som sårar, kärlek som jag måste slita för. Jag vill ha kärlek som testar mig. Jag vill ha den slags kärlek som är svår att finna, och svår att hålla och aldrig lätt. Jag vill ha den slags kärlek där man blir sårad. Jag vill ha kärlek som får mig att gråta. Jag vill att det ska hålla även om det tar mig igenom min värsta mardröm. Men mest av allt vill jag ha den slags kärlek som är värt allt det dära.

Jag tror att jag har den kärleken.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

fin blogg

2008-07-29 @ 07:54:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0