Inget varar förevigt

Ensam kvar, men stark ändå
Livet var nog aldrig menat för oss två
Inget varar förevigt, inget håller föralltid
Men så länge det finns ett hopp, finns det en framtid

Tårarna rann så fort du försvann
Jag saknar de stunder du tog mig i hand
Men har lärt mig att le när stunderna är svåra
Måste sluta blicka tillbaks till de stunder som var våra

Livet har mer att ge än det här
Måste finna mig själv, ta reda på vem jag är
Alla har en plats, måste finna min
För är trött på att känna våta tårar på min kind

Det finns en mening med allt, så måste tro att det blir bra
Vill inte känna som jag känner idag
Inget är ditt fel, det var bäst som det blev
Men kan inte påstå att jag är lyckligare över det

Jag mår ofta kasst, men döljer min smärta
Gjorde om samma misstag och lurade mitt hjärta
Jag vet att du har gjort ditt val men glöm aldrig bort vad jag gav
Jag såg inga fel, kanske blunda jag för hårt
För att gå vidare nu har blivit hyfsat svårt

Ord utan mening, tårar utan slut
Jag vet att det aldrig blir som det var förut
Är lämnad i smutsen av det fina livet gav
Och det enda jag vill är att få mitt liv tillbaks

Du gjorde inget fel, du var ärlig
Men det tar hårt när man förlorar sin kärlek
Det kommer att ta tid men jag vet att det blir bra till slut
Även om det just nu ser mörkt ut

Trodde på kärlek men hade fel
För det fick mig bara att sakna en del
Kanske måste sluta söka för att hitta rätt

Jag vill leva, men inte såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0