Du kan inte hjälpa mig nu

En till sömnlös natt har gått förbi och en till dag gryr men ingenting kommer bli annorlunda, ingenting nytt
Du misslyckades aldrig att fånga mig, du var alltid vid min sida

Men du kan inte hjälpa mig nu, du kan alltid försöka men du skulle inte veta hur
Jag skulle flyga ut härifrån, om jag visste var vingar får luft
Jag tror inte du kan hjälpa mig nu

Det vore taskigt att hålla dig väntandes, att ha dig vid min sida
För du kan inte hjälpa mig nu, du kan försöka men du skulle inte veta hur
Brusten bakom reparerad, brusten och jag bara bryr mig inte
Brusten och du kan inte hjälpa mig nu

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: visst är dom:)

2008-07-21 @ 10:15:32
URL: http://iamwhatimnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0